Co przygotować przed wezwaniem serwisanta do pieca gazowego?
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Odstąpienie od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności dotyczące kosztu produktu.
Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość jest niedozwolone lub ograniczone, gdy:
a) przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
b) towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia
c) przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu
d) dostarczane są dzienniki, periodyki lub czasopisma.
W celu rozpoczęcia procedury zwrotu Klient powinien przede wszystkim dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zawierające:
a) nazwę Sprzedawcy,
b) pełny adres pocztowy oraz adres e-mail Sprzedawcy
c) informację o chęci odstąpienia od umowy zakupu/sprzedaży
d) listę produktów, których odstąpienie od umowy dotyczy
e) datę zawarcia umowy
f) datę otrzymania towaru
g) imię i nazwisko Konsumenta
h) adres Konsumenta
i) podpis konsumenta (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
j) data złożenia oświadczenia
Oświadczenie należy przesłać w terminie do 14 dni od otrzymania towaru przesłać na nasz adres e-mail: sklep@kociolkowo24.pl .
Klient jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W przypadku braku otrzymania zwracanego produktu możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).