Promocje
ARMATURA WODNA 87070026850 do  WR275-1P
ARMATURA WODNA 87070026850 do WR275-1P

400,00 zł

Cena regularna: 1 002,00 zł

szt.
ARMATURA WODNA 87167712640
ARMATURA WODNA 87167712640

620,00 zł

Cena regularna: 732,00 zł

szt.
ARMATURA WODNA 87070026100 do WRP250-...
ARMATURA WODNA 87070026100 do WRP250-...

556,00 zł

Cena regularna: 1 112,00 zł

szt.
ARMATURA GAZOWA 87170013590,  (8738717510) do Cerastar, Ceramini
ARMATURA GAZOWA 87170013590, (8738717510) do Cerastar, Ceramini

800,00 zł

Cena regularna: 1 500,00 zł

szt.
POMPA 3,5-5m WS 87172042640
POMPA 3,5-5m WS 87172042640

799,00 zł

Cena regularna: 1 382,00 zł

szt.
ARMATURA GAZOWA 8707018500 do WR11E
ARMATURA GAZOWA 8707018500 do WR11E

999,00 zł

Cena regularna: 1 413,00 zł

szt.
ARMATURA GAZOWA CE428 87167714380
ARMATURA GAZOWA CE428 87167714380

999,00 zł

Cena regularna: 1 999,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Co przygotować przed wezwaniem serwisanta do pieca gazowego?

W celu zamówienia serwisu dobrze jest przygotować poniższe informacje:

MODEL URZĄDZENIA - oznaczenie literowo-cyfrowe z tabliczki znamionowej lub z instrukcji obsługi urządzenia. Nazwa i model urządzenia jest najczęściej wpisywana przez autoryzowanych serwisantów na protokole serwisowym oraz w książce gwarancyjnej. Jeśli nazwa modelu nie jest znana, pomoże też podanie nawet orientacyjnie typu urządzenia (np. przepływowy podgrzewacz wody, kocioł grzewczy stojący lub wiszący, kondensacyjny, jedno lub dwu-funkcyjny itp.).

OPIS USTERKI - jakie są objawy, w jakich okolicznościach występują: czy w sposób przypadkowy, czasami, a może zawsze w pewnych okolicznościach np. podczas długiego podgrzewania wody. Jeśli usterka polega na niewielkim wycieku wody, warto zwrócić uwagę, z której strony urządzenia wyciek ten widzimy. Jeśli usterka objawia się okazjonalnym wyłączaniem urządzenia, warto zanotować symbol wyświetlanego błędu jeśli występuje.

KARTĘ GWARANCYJNĄ - dotyczy urządzeń na gwarancji. Należy przygotować dokumenty potwierdzające gwarancję tj. kartę lub książkę gwarancyjną oraz dowód zakupu. Pomocne też jest zachowanie protokółów serwisowych z poprzednich wizyt i innych dokumentów wystawionych przez serwis, ułatwiające sprawdzenie historii urządzenia.

Ze względów bezpieczeństwa odradzamy prób naprawy urządzeń wykonywanych samodzielnie lub przez serwis nie posiadający autoryzacji serwisowej!

Z uwagi na to, że gazowe urządzenia grzewcze do eksploatacji używają gazu oraz prądu elektrycznego, produkując gorącą wodę/parę oraz potencjalnie trujące spaliny (tlenek węgla), należy bezwzględnie użytkować je zgodnie z zaleceniami w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

Należy również wykonywać regularną, coroczną konserwacje urządzeń grzewczych, co zapewni komfort oraz bezpieczeństwo użytkowania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl