Promocje
ARMATURA GAZOWA 87170013590,  (8738717510) do Cerastar, Ceramini
ARMATURA GAZOWA 87170013590, (8738717510) do Cerastar, Ceramini

800,00 zł

Cena regularna: 1 500,00 zł

szt.
ARMATURA GAZOWA CE428 87167714380
ARMATURA GAZOWA CE428 87167714380

999,00 zł

Cena regularna: 1 999,00 zł

szt.
POMPA 3,5-5m WS 87172042640
POMPA 3,5-5m WS 87172042640

799,00 zł

Cena regularna: 1 382,00 zł

szt.
ARMATURA WODNA 87070026100 do WRP250-...
ARMATURA WODNA 87070026100 do WRP250-...

556,00 zł

Cena regularna: 1 112,00 zł

szt.
ARMATURA WODNA 87167712640
ARMATURA WODNA 87167712640

620,00 zł

Cena regularna: 732,00 zł

szt.
ARMATURA GAZOWA 8707018500 do WR11E
ARMATURA GAZOWA 8707018500 do WR11E

999,00 zł

Cena regularna: 1 413,00 zł

szt.
ARMATURA WODNA 87070026850 do  WR275-1P
ARMATURA WODNA 87070026850 do WR275-1P

400,00 zł

Cena regularna: 1 002,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Co zrobić w przypadku awarii urządzenia grzewczego?

W razie wystąpienia problemów w eksploatacji urządzenia grzewczego, zanim zdecydujecie się Państwo na wezwanie serwisu, warto wykonać poniższe czynności. Mogą one pomóc w usunięciu zakłócenia w pracy urządzenia bez wizyty serwisu, a jeśli wizyta będzie konieczna, umożliwią serwisantowi sprawniejsze działanie.

Wymienione czynności leżą w zakresie normalnej obsługi, które powinien wykonywać użytkownik zgodnie z instrukcją użytkowania:

  • sprawdzić w instrukcji obsługi opis usterki zgodny z występującym kodem błędu;
  • sprawdzić na manometrze ciśnienie wody w urządzeniu, czy mieści się ono w zakresie zalecanym przez producenta i podanym w instrukcji obsługi - jeśli jest ono zbyt niskie (zwykle poniżej 0,8 - 1 bar), należy dopuścić wody do poziomu zalecanego (zwykle ok 1,5 bar). Wskazówka manometru powinna znajdować się na zielonym polu;
  • sprawdzić prawidłowość przyłączenia do sieci elektrycznej - jeśli kabel zasilający został włożony do innego gniazda niż oryginalnie, należy umieścić go w tym gnieździe, w którym był on pierwotnie;
  • jeśli do urządzenia jest podłączony sterownik pokojowy lub pogodowy, sprawdzić czy jest on poprawnie zaprogramowany - jeśli jest on zasilany bateriami, należy sprawdzić ich stan;
  • jeśli wyświetlana jest informacja o zablokowaniu (czerwona lampka, wykrzyknik, przekreślony płomień, trójkąt z wykrzyknikiem itp.), nacisnąć przycisk "RESET" - spróbować wyłączyć i ponownie włączyć urządzenie. Jeśli po tej operacji urządzenie zacznie pracować należy je obserwować, czy nie występują objawy nieprawidłowej pracy – np. wycieki wody, nietypowe odgłosy, zapach spalin w pomieszczeniu. 

Jeśli powyższe czynności nie pomogły w rozwiązaniu problemu, lub też jeżeli urządzenie pracuje w sposób nieprawidłowy tj.: słabo grzeje, wyłącza się samoczynnie, wchodzi w stan awarii sygnalizując błąd, widać wycieki wody, nadmiernie hałasuje - należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem.

Potrzebujesz pomocy na terenie Zielonej Góry i okolic - skontaktuj się z nami pod numerami 68 3292986, 603636703 lub wypełniając formularz kontaktowy.

PAMIĘTAJ!

Jeśli cokolwiek wzbudza Państwa podejrzenia, najlepiej dla własnego bezpieczeństwa natychmiast wyłączyć urządzenie, odłączyć od zasilania elektrycznego i zamknąć dopływ gazu. Jeśli występują wycieki wody należy też zamknąć zawory odcinające, a następnie wezwać autoryzowany serwis.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl